‘Hyves effectiever dan wervingsbureau’

Automatiseringsbedrijf Getronics hyvesgetronics.jpgvindt Hyves geschikter om personeel te werken dan traditionele wervings- en selectiebureaus. Dat meldt Emerce. Getronics hield tussen 8 november en 4 december jl. voor het eerst een wervingsactie op Hyves.  De actie leverde Getronics 7 gekwalificeerde kandidaten op. “Een wervings- of selectiebureau inzetten is zeker 10 tot 20 keer duurder dan wat dit experiment kostte”, aldus Jolanda Peek, directeur communicatie bij Getronics, op Emerce. “Bij een wervings- of selectiebureau betaal je zo 10.000 euro om een juiste kandidaat te vinden. De hele Hyves-actie kostte zeker geen 70.000 euro, hooguit enkele duizenden”, aldus Peek.


Dit bericht heeft 1 reactie op “‘Hyves effectiever dan wervingsbureau’”

  1. Hans de Vries zegt:

    Getronics is nog meer tevreden dat dit op alle voorname weblogs wordt genoemd, dit betekent weer extra reclame….zo werkt web2.0 dus nu

Reageren op dit bericht is niet meer mogelijk.